DefShopin kuukauden brändi Levi’s on yksi maailman suurimmista vaatetuottajista ja maailman johtava farkkujen tuottaja. Siniset farkut syntyivät vuonna 1873 ja ovat levinneet työntekijöiden vaatetuksesta maailmanlaajuisesti katumuotiin.

Leviksen historia

Kuukauden brändin tuntevat myös vanhempasi, kuten myös isovanhempasi. Levi’s brändin perustaja, Levi Strauss, työskenteli tukkuliiketoiminnassa. Työskennellessään Levi oppi tunnistamaan työkavereidensa vaatetarpeet. Vaatteiden tarpeiden tunnistaminen johti hänen ja Jacob Davisin yhteistyöhön, jonka tuloksena vuonna 1873 syntyivät ensimmäiset Levi’s brändin farkut. Vuonna 1934 ilmestyivät ensimmäiset naisten farkut.

Osoitus itsevarmuudesta

Vaikka siniset farkut kehitettiin alunperiin pukemaan työntekijöitä, levisivät ne nopeasti myös jokapäiväiseen arkipukeutumiseen. Levi’s farkuista tuli ikoninen vaatekappale, joka osoitti tyylitajua ja itsevarmuutta. Vuonna 1965 Levi’s kansainvälistyi suuren suosion seurauksena ja yrityksen toimistoja ja tehtaita perustettiin ympäri Aasiaa ja Eurooppaa.

Ikoninen punainen tägi

Leviksen tuotteissa esiintyy punainen tägi, joka on ommeltu tuotteen saumaan. Vuonna 1936 tägiä alettiin käyttämään ensimmäisen kerran. Tägi lisättiin legendaarisen 501-farkun takataskuun ja myöhemmin sitä alettiin lisäämään myös muihin tuotteisiin brändin tunnusmerkkinä.

Ajattomuus ja korkea laatu kohtaavat

Brändin pitkä historia puhuu tuotteiden ajattomuuden puolesta. Vielä tänäkin päivänä tuotteet ovat trendikkäitä! Ajattomat ja korkealaatuiset tuotteet ovat keränneet suosiotaan jo yli sadan vuoden ajan, joten brändi on hyvin tietoinen kuluttajien mieltymyksistä ja tarpeista. Tänä päivänä Leviksen tuotevalikoima on laajentunut farkuista laajaan vaatevalikoimaan, kuten yläosiin, mutta 501-malli on säilyttänyt suosionsa aikojen alusta asti! Urbaanisuus ja modernius kohtaavat näissä tuotteissa!