DefShopin toukokuun kuukauden brändi Carhartt on muun muassa vaatettanut rautatietyöntekijöitä. Ajan kuluessa valikoimaansa laajentanut Carhartt, nousi tietoisuuteen alunperin kestävien työvaatteidensa ansiosta. Tiesitkö, että Carhartt on perustettu vuonna 1889?

Carharttin historia

Carhartt on perustettu Detroitissa, Yhdysvalloissa vuonna 1889, ja brändin alkuperäinen tarkoitus on ollut tehdä kestäviä tuotteita työvaatteiksi. Perustaja, Hamilton Carhartt, uskoi omaan tekemiseensä ja tuotteisiinsa. Carharttin sanotaan edelleen edustavan henkilöä, joka uskoo itseensä ja tyyliinsä.

Kuukauden brändi Carhartt tarjoaa tuotteita, jotka ovat korkealaatuisia, kestäviä ja tarkoitettu säähän kuin säähän. Brändi on aina asettanut tuotteilleen tarkat tavoitteet ja vaatimukset. Tästä syystä vaatteet on tarkoitettu kestämään hyväkuntoisina jokapäiväisestä käytöstä huolimatta.

Yksi brändi, mutta kaksi tarinaa

Brändinä Carhartt jakautuu kahteen alueeseen monimuotoisuudensa vuoksi. Carhartt Workwear tuottaa edelleen klassisia, kestäviä ja korkealaatuisia työvaatteita. Carhartt WIP -tuotteet sopivat erinomaisesti brändiuskollisille pukeutujille, jotka ovat uskollisia brändin alkuperälle. Ne ovat innostuttaneet erityisesti hiphop-, skeitti- ja BMX-skenen urbaanilla ja muodikkaalla ilmeellään.

Laadun takuuna symbolinen C-kirjain

Pienestä, aaltomaisesta C-kirjaimesta on tullut ajan saatossa Carhartt-brändin symboli. Perinteisen ja sporttisuuden yhdistelmä toimii niin farkuissa, t-paidoissa ja huppareissa, kuin myös muissa Carharttin tuotteissa. Kaikissa tuotteissa esiintyy pieni C-kirjain laadun takuuna. Tuotteissa on asennetta tyylillä ja näin ollen Carhartt on DefShopin kuukauden brändi!